maanantai 21. maaliskuuta 2011

Markkinointiviestintää Berliinissä. Osa 1. Näyteikkunoita

Romanttinen  kukkaputiikki. 

Minimalistinen tyyli kiinittää huomion runsaiden ikkunoiden rinnalla.
http://www.cosstores.com/







Dieselin matkailuteemainen ikkuna. Muidenkin ikkunoissa näkyi samaa teemaa.
Kevättä rinnassa?
http://www.diesel.com/
Katsetta ohjataan hauskasti.
http://www.swatch.com/

Näyttävä myymälä. Huikeat mosaiikkiseinät.
http://www.bisazza.it/





Tuolien sekasorto kiinnittää katseen ja rikkoo muuten liikkeen klassista tyyliä. 


Pienet tuotteet voi olla hankala tuoda ikkunaan. Turkoosi mallinukke kiinnittää huomion
 ja saa katseen kiertämään myös pienissä tuotteissa. 

0 kommenttia:

 
template by suckmylolly.com. flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com